• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Bluestep lån, är det klart nu

L

Lela

Gäst
Poäng: 0
Hej
Ansökte idag om ett lån på 200 000kr , fick några erbjudanden. Valde Bluestep. Sen undertecknat skuldebrev med bank id och skrev konto nummer . Behövde inte komplettera med ngt. Är det klart ????
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 248
Mottagna reaktioner
1 091
Poäng
897
Hej
Ansökte idag om ett lån på 200 000kr , fick några erbjudanden. Valde Bluestep. Sen undertecknat skuldebrev med bank id och skrev konto nummer . Behövde inte komplettera med ngt. Är det klart ????

Tror att dom vill ha lönespec o kontoutdrag. I alla fall förut
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Hej
Ansökte idag om ett lån på 200 000kr , fick några erbjudanden. Valde Bluestep. Sen undertecknat skuldebrev med bank id och skrev konto nummer . Behövde inte komplettera med ngt. Är det klart ????
Dom kan vara lite krångliga tror några skrivit det förut i tidigare trådar och även blivit nekade efter signerat skuldebrev. Får hoppas det inte är så i ditt fall:)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 355
Mottagna reaktioner
13 441
Poäng
8 917
Hej
Ansökte idag om ett lån på 200 000kr , fick några erbjudanden. Valde Bluestep. Sen undertecknat skuldebrev med bank id och skrev konto nummer . Behövde inte komplettera med ngt. Är det klart ????

Bluestep är usla. Klart är det när du har pengarna på kontot. Otroligt klyddiga. Men har du inga lik i garderoben lär det gå bra.
 

Kalle14

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
10 Augusti 2019
Meddelanden
237
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
SÄMST
FYFAN VA DRYGA
IDIOTER
BEGÄR UPPGIFTER FRÅN KRONOFOGDEN BARA FÖR ATT KONTROLLERA
MÅSTE SKICKA KONTOUTDRAG
MÅSTE SKICKA LÖNESPEC
MÅSTE SKICKA HELA DITT LIV INNAN MAN IBLAND KAN FÅ NÅGOT UTBETALAT
aldrig mer och aldrig mer dessa jävla pack
 
L

Lela

Gäst
Poäng: 0
Bluestep är usla. Klart är det när du har pengarna på kontot. Otroligt klyddiga. Men har du inga lik i garderoben lär det gå bra.
Du har nog rätt i, det inte är säkert att det blir av....min garderob ser fin ut bara det att jag har 2 st dumma lån en hos Avida den andra Goodcash som jag blir aldrig av med. Årerkommer med info nästa vecka , tack till alla som har svarat
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Du har nog rätt i, det inte är säkert att det blir av....min garderob ser fin ut bara det att jag har 2 st dumma lån en hos Avida den andra Goodcash som jag blir aldrig av med. Årerkommer med info nästa vecka , tack till alla som har svarat
Håller tummarna att det går bra :)
 
B

Bluestep

Gäst
Poäng: 0
Bluestep är usla. Klart är det när du har pengarna på kontot. Otroligt klyddiga. Men har du inga lik i garderoben lär det gå bra.
Fick sms nu att de vill bara notera vad ska jag använda pengar till innan de ska göra utbetalning.Skrev att jag ska betala av 2 st dyra lån resten använda privat. Hoppas det räcker???
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp